De beste resultaten voor uw business.
Daar draait het om en dat is waar MCS PR voor staat.

Resultaatgericht

Resultaatgericht? Natuurlijk zijn we dat. Maar wat bedoelen met resultaat? Het meten van kwantiteit – het aantal publicaties – doen we natuurlijk standaard. Maar ook sentiment en de toonzetting kunnen worden meegenomen. Daarnaast willen we weten of de communicatiestrategie van onze klanten op koers ligt, of dat we moeten bijsturen om het beoogde resultaat te behalen.

Wat leveren de investeringen in PR eigenlijk op? Wie die vraag stelt denkt meestal aan nieuwe klanten en meer omzet. De vraag is niet makkelijk te beantwoorden, al komen er steeds meer mogelijkheden om verbanden te leggen tussen (meestal betaalde) publicaties en leads. Wij kijken naar een combinatie van kwantiteit en kwaliteit, waarbij de kwaliteit van artikelen voorop staat. Daarnaast meten we hoe uw share-of-voice zich ontwikkelt.

Maar ‘resultaat’ kan ook anders uitgelegd worden. Hoe waardevol is bijvoorbeeld het voorkomen van reputatieschade door defecte producten of een beveiligingsincident? Wat is goede crisiscommunicatie waard? PR is en blijft uiteindelijk mensenwerk. We zien onszelf dan ook liever als een echte partner dan als ‘zomaar’ een externe adviseur. Samen kunnen we het beste resultaat voor uw business realiseren!