De beste resultaten voor uw business.
Daar draait het om en dat is waar MCS PR voor staat.

Resultaatgericht

Resultaatgericht? Natuurlijk zijn we dat. Maar wat bedoelen we met resultaat? In feite dat wat de communicatiestrategie moet opleveren: share of voice – share of mind. We willen weten of de communicatiestrategie op koers ligt. Moeten we bijsturen om het beoogde resultaat te behalen? En wat leveren de investeringen in communicatie eigenlijk op? Wie die vraag stelt denkt waarschijnlijk het eerst aan nieuwe klanten en meer omzet. Maar juist die vraag is niet makkelijk te beantwoorden, al komen er steeds meer mogelijkheden om verbanden te leggen tussen (meestal betaalde) publicaties en leads. Wij kijken naar een combinatie van kwantiteit en kwaliteit, waarbij de kwaliteit van artikelen voorop staat. Daarnaast meten we hoe uw share-of-voice zich ontwikkelt.

Maar ‘resultaat’ kan ook anders uitgelegd worden. Denk daarbij aan het voorkomen van reputatieschade – bijvoorbeeld vanwege defecte producten of een beveiligingsincident – dankzij excellente crisiscommunicatie?