Wat zijn zijn de resultaten van onze PR-inspanningen?

PR-resultaten meten

Natuurlijk wilt u weten wat uw investeringen in PR opleveren. Wij houden nauwkeurig voor u bij wanneer en hoe uw organisatie in de media en op sociale media verschijnt. Misschien betekent dit een bevestiging van uw communicatiestrategie, misschien een reden om deze bij te sturen. Hoe dan ook: MCS PR pakt het aan.

Aan het begin van onze samenwerking doen wij een nulmeting, zodat we weten hoe het op dat moment staat met uw media-aandacht. Daarbij kijken we natuurlijk niet alleen naar de pure aantallen, maar ook naar meer betekenisvolle KPI’s, zoals share-of-voice, de toon van de coverage en in hoeverre uw boodschappen daarin naar voren komen. Daarna houden wij bij hoe zich dit ontwikkeld, zodat we waar nodig kunnen bijsturen.

Uiteraard sturen wij u regelmatig een rapportage van de verschenen coverage, plus specifieke overzichten wanneer nodig. Bijvoorbeeld naar aanleiding van een persbericht.